Helgen

helgen har varit otroligt jobbig och tråkig.
lördagen jobbade man till fem sen hem o göra sig iordning för att dra vidare till mormor o morfar för att fira morfar.
stannade så länge att jag somnade i soffan o de har jag intw gjort sen jag var tio år gammal lr något

söndagen likadant jobbade till fem massa insidenter som bajs i poolerna med mer o de fick jag hämta såklart...suck.sen hem o fixa sig o köra vidare till ingemarie med familj. visst det är inte tråkigt i sig själv men när amn jobbat hela dagen o kommer hem vill man bara ta de lugnt men då ska man bort o stannade länge där med. o sen är de ny vecka o jobb igen...suck

btw världens coolaste orkide.
blev hält förälskad tänkte sstarkt köpa den men den kostade 300 spänn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: