nyårslista

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? föll som en kägla för någon

höll du några av dina nyårslöften? kommer inte ihåg ifall jag hade något

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja :D 

dog någon som stod dig nära?
JA tyvärr den som stod mig närmast som hade all min kärlek

är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Besöka fler länder och ha bättre ekonomi. mer kärlek 

största misstaget?
Hm, inget jag kan komma på nu.

bästa köpet? Min kamera, nikon d3100

vad spenderade du mest pengar på?
Mobiler

gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag fick jobb 

vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010? jag vet intevar du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ja men det tror jag nog. någon faktiskt

vad önskar du att du gjort mera? Umgåtts med mina vänner. Men tiden räckte inte till.

vad önskar du att du gjort mindre? ätit godis

hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.

blev du kär i år? tyvärr :/

favoritprogram på tv?
tv kollar jag inte mkt på laddar ner massa serier på datan istället

vad gjorde du på din födelsedag?
. låg i turkiet magsjuk o aprng mellan sängen o toaletten

årets tidning? cosmopolitan

årets konsert?
var inte på någon så får skriva rix fm festival



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: