varför söndag

Jag hatar söndagar för dagen efter söndag är måndag och då kommer all press igen om att man måste hitta ett jobb?
Någon som vet ett jobb som är ledigt ? för jag är öppen för förslag.
Uppe med tuppen idag med så jag kunde vara i laholm vid tio tiden och titta på pingis idag med . denna gången var de a-laget som spelade inte mina barn :p Såklart att de inte gick lika bra då de fick två förluster de hade juh ingen super coach .hahah
Efter de stack vi hem och fikade lite sen drog vi till halmstad för att titta på bil och lyssna på emd och titta på en kille som gjorde stunt på en motorcyckel.
De var riktigt tufft. sånt man inte vågar göra på en cykel ens.
Nu har man sin kändiskrusch i Danny som jag har varje gång som jag har sett honom.Han är så himla SÖT.
Sen var de O-C hela kvällen.. de gillas .
efter de läsa i den nya boken som kom hem innan i veckan .
Vampyr bok igen...
Sen sova sött tidigt idag . De gillas <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: