a new say new week

måndag betyder ny stress som jag sa innan,.
men de finsn verkligen ingenting att söka så får väl hoppas att de kommer några jobb som man har utbildning till.
idag var de hem till gården , sen hem till farmor och prata lite alltid skoj att komma dit för man får pengar :p
nej de är inte därför .Min farmor är cool :D
Sen handla lite och titta klart på andra säsongen av o.c.
Sen upp och äta för att sedan dra till pingisen.
och väl på pingisen så blir jag sjukt förbannad .GGGGGAAAAAAAHHHHH
JAg bara hatar när han gör så mot mig.
så kom hem arg som ett bi för att sedan bli ännu argare när mamma klagade på mig om allt möjligt.
Och på allt de där så förlorade HBk med..ggaaaaahhhh
blev så arg så tog varm oboy och satte mig vid datorn och tittade på ytterligare 6 avsnitt på säsong 3.
Blev lite läsning av boken med så har snart läst halva boken.
De är hyfsat bra för bara några dagar :P

NAtti natti



Kommentarer
Postat av: elin

vad handlar boken om? :)

2010-10-27 @ 15:09:44
URL: http://kooolaelin.blogg.se/
Postat av: Petra

fin header du har!

Trevligt med lite oc :)

2010-10-30 @ 12:39:23
URL: http://tvtown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: