Dag 7 – Min bästa vän

Jag har inte någon bästa vän. Jag har nog aldrig haft det direkt eller jo när jag gick på lågstadiet annars har jag aldrig haft någon som jag kunde prata om allt med. Visst jag hade någon för stunden ibland men när jag väl berättade vad jag kände och hur jag mådde så blev de rädda och stack. säger att de finns där och lyssnar men när man väl berättar finns de inte alls där. De sticker med svansen mellan benen när de inte tål sanningen om mig. MEn jag har klarat mig själv jag har haft bloggen som en vän innan kan man säga visst jag fick inte några uppmuntrande svar med mera men jag fick skriva av mig istället för att prata av mig och de betyder alltis något för de lättar på hjärtat. MEn visst man saknar någon att snacka om allt emd någon att shoppa med allt möjligt inte ha någon hemlis för någon. För ibland måste man akta sig för vad man säger tillvem och de är sjukt jobbigt ibland..

MEn emelie känns som en människa man kan prata med allt om :D
och de är jävligt skönt

Även angelica som jag känt sedan barnsben kan jag prata om allt
känns skönt att vi har så mkt kontakt igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: