mål

Det finns så mycket man kan göra med sitt liv. Såna där saker man aldrig tar tag i. Saker man inte tror att man ska kunna klara. Man vill ut och resa, ut och tjäna pengar, någon kanske vill bli miljonär. Långt där inne finns det något som säger att man aldrig lyckas, och att det är lika bra att ge upp. Hur många tror på sig själv egentligen? Hur många tar tag i sina drömmar? Jag känner inte en enda person och det gör mig ledsen. Ta tag i era drömmar för ingenting är faktiskt omöjligt!Själv så vill jag verkligen gå och läsa till hudvårdsterapeut, Jag vet att det är svårt att komma in på skolan som är högskola,de är den enda i sverige..de andra får man betala för men jag gör allt jkag kan.jag sparar alla pengar jag kan och jag pluggar upp ämnen så jag kan ha en chans på högskole utbildningen också.Jag gör allt i min makt för att min dröm skulle kunna slå in.Den 4 juni sätts mina betyg och då hoppas jag på att ha godkänt så att jag kan fortsätta sträva efter mina betyg.
Varför är det inte fler som gör som mig?
Istället för att sitta hemma och tjura över det ni inte ha njut av de ni har för stunden för att sedan försöka nå fram till era drömmar som ni vill åt,de kanske inte händer idag eller imorgon men de kanske kommer hända om något år.För andra hittar man något annat nytt på vägen som gör att man glömmer de andra man just då strävade efter. Men ta tag i er dröm och försök få den uppfylld.Alla liv går ut på att sträva efter något

Ni vet att ni älskar mig
Marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: