ohh my good its not happening

jahop nu har det hänt igen alla glada människor som lever där ute.^
men de blir inget långvarigt inlägg då min dator fortfarande är på lagning så jag snor min mammas så fort hon inte är i närheten.
De är trist som fan då jag inte har en cam i närheten och jag brukar cama med mina vänner :O
Buhu jag saknar min cam <3

För er alla glada som är intresserade av pingis så måste jag säga att jag hatar mig själv just nu.
För alla som är insatta i de så vet ni att det har varit ungdoms sm .
Och att jag missade världens match...
HATA
JAg stannade hemma istället för att städa och plugga natur.
Fan vad jag ville döda mig själv när jag hörde detta...DIE

Och när det gäller Våra som var med så gick det inte så jävla bra.
De vann en match var och åkte ut direkt i B - slutspelet---
Kunde ni inte ha mutat domarna lr något?
Så ni kunde vunnit lite mer iallafall..

ni vet att ni älskar mig



  marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: