paradise igår säger bara fuck u ..

fan vad piss jag blev igår alltså.
hur kan tv 6 ha en så jävla konstig regel.
Jag tkr det var så jävla fel att stefan åkte ut.visst jag haejade på stefan men vafan han ska juh inte behöva åka ut för något som jackie gjorde.
De hade inte spelat någon roll vem de än var som hade råkat ut för detta.jag tkr de var synd att katja åkte ut på de sättet som hon gjorde med.Fan vill juh ha tillbaka stefan min sötnos :D
Han var juh så jäkla hot :D hans muskler kunde man juh bara dreggla över..sen att han knullade runder ,ed många tjejer är juh inte de bästa.
men man kan inte blunda för att han var sjukt het :D

ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: