suck im sry bitches

nu kommer jag med samma visa igen.
jag är så himla ledsen för att jag inte har bloggat på över en vecka.men jag har ingen lust eller tid just nu.
Varje dag är de praktik som gäller.trivs som fisken i vattnet.fast att min handledare kan ha sina nackdelar...som när hon skällde ut alla två ggr förra veckan.tyckte synd om dom faktiskt.
Dessutom så fick jag min mobil i veckan...I LOVE IT!
Men nu har jag dragit på mig en jävla förkylning som inte vill försvinna samtidigt som det är sportlov :D
nu vill jag bara sva bort den .men nej då.de är då som man får jobb .visst det är sjukt bra att man får jhobb. men hur kul är det att ställa sig i en simhall där det är 35 grader när man har feber.huvudevärk.ont i halsen.snuvig .inte skoj alls kan jag säga er..kände hur hjärtklappningarna kom .men jag klarade det...
nu ska jag gå o sova.hörs när jag har tid igen.imorrn ska jag till min skola..måstw vara skärpt tills dess.

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: