Jag vet att min inte ja älta någons död. M...

20100404096 (MMS)

Jag vet att min inte ja älta någons död. Men jag kan inte riktigt förstå att min pelle är borta. Han har haft sina stunder då han sprungit iväg innan och det känns så nu med. Även fast jag vet att det inte är så längre. För han kommer inte hem från denna resan nu förblir han kvar i paradiset utan smärta. Jag har haft han i 12 otroliga år. Jag har i stort sett växt upp med honom. Sedan 9 års ålder vi har varit med om mkt tillsammans. Han var mer hund än katt lr något mitt i mellan så kommer sakna honom enormt vissa saker han gjorde. Han skulle ligga på fötterna när man lagade mat. Han rev ut papperskorgen och tog mat där ifrån. Att han alltid pratade < han hade några personliga saker jag aldrig sett någon katt göra innan. Så de känns tungt att inte få höra lr se dom igen. Älskar dig pelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: