my body

Jag har ofta suttit och funderat på 'varför?'. Ja, just så - 'varför'? Jag kan ibland komma på mig själv med att sitta och titta på mina händer, mina ben, hela kroppen, mina tår - vicka på dem och fundera på hur i h-lvete jag är uppbyggd? Varför kan jag röra mig si och så mycket, genom att bara låta hjärnan tänka? Att det just bara är hjärnan som bestämmer allting, varje liten detalj skrämmer mig faktiskt. För vad vore jag, utan den lilla klumpen i mitt huvud? Jag vore ingenting alls. Den klumpen bestämmer allting, allting med mig själv.
Så utan det som kallas hjärna är jag ingenting.

nu har jagskrivit lite olika inläggg idag.
MIna tankar om olika ämnen.

ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: