pumpa rumpa ...kärlek in my ass

tjena tjena nu sitter jag här igen o ber om ursääkt för den dåliga uppdateringen.
har inte updaterat sen i måndas mkt dålig de är juh en vecka sen:/
iallafal lså har jag hittat på hyfsat mkt denna veckan.jag har varit hos sandra o bakat o haft de lite mysigt.
var sjuk måndag tisdag så där hände inget... sen torsdag var jag o bakade hos sandra mkt goda bullar blev de måste jag säga:p sen i fredes så var jag på ikea med sandra o handlade till ellens rum :D de kommer bli skit fint kommer jag lova och ännu en tråkig helg jag vill ut o festa som satan :D
sen var de lördag o mådde kasst igen..så var bara hemma....
och söndag ensam hemma så läste titta på tv hade de allmänt mys med mig själv..
och nu ligger jag här o kan inte sova...jag är så sjukt trött men kan inte sova..
btw han rickard som flirtade med mig..har helt flötsligt en flickvän..de gick snabbt så nu skiter jag i kärleken igen..tar dagen som den kommer fast att jag vet att den kommer se exakt likadan ut som den förra dagen.

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: