people always leave

just nu känns de som om jag är ensamast i världen.här ligger man i sängen och har precis tittat på ett avsnitt av true blood ska börja på tionde avsnittet sen :D de är verkligen en grymt bra serie som alla borde se alltså :D
De finns juh inget annat att göra på dagarna för har redan städat så mkt att om jag städar igen försvinner sakerna :P aklla andra är i skolan eller så jobbar dom...de suger apa att jag inte kan göra något av de.idag när jag drog in till lärcenter för att kunna läsa upp min nkb så fick jag reda på att de kanske inte går för de har ingen budget till de :S wtf så kan de juh inte bara göra..om man ska läsa upp något måste de juh gå....ingen budget vafan ....gaaaah

När de gäller allt annat så har jag mest legat lågt.pingissäsongen med mina barn har börjat men allt annat ligger på is :/ De som mest ligger på is är kärleken men de är nästan skönt faktiskt.jag har inte gått och letat efter någon direkt bara tagit dagen som den kommer lixom...de är lika bra annars blir man bara besviken när man hoppas för mkt :/ JAg har börjat prata med en sjukt söt kille från vallberga :D han är världens sötaste kille och vi har mkt gemnsamt när de gäller våra liv.Men vi har båda börjat om och ska se de som är bra i livet :D
JAg kommer ihåg när jag såg han i bussen för första gången för tre år sedan lr något i de nstilen..jag trodde jag skulle dö faktiskt..haha men sen blev jag tillsammans med micke ..och de kände varandra inte lika bra de men men sånt kan man inte rå för.han var med när jag träffade micke hos sara då vi typ blev tillsammans :P
han kom ihåg de med pinsamt värre :O Iallafall tyckte jag han var hur snygg som helst och nu sitter man och pratar med honom på msn varje dag typ :D han är sjukt mysig den killen alltså.
IDag fick jag reda på att han har varit tillsammans med tjejen som vi var på fest hos så när vi träffade micke :P och jag o sara har varit kompisar sjukt länge :P och inte fått reda på de men hon har nog inte vetat att jag tyckte han var skit snygg heller så :P haha
aja får la se vad som händer har lovat honom massage ialllafall :P

ni vet att bi älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: