yeeesss i gonna love my self

nu e jag på g :p
jag ska nog bli data tekniker lr något i den stilen .....för jag är så jävla grym om jag får säga de själv.om ni har läst mina förre inlägg så hade jag lite problem med stavningen om man säger så :p
jag blev så jäkla trött på de så har suttit hela tiden och gjort back up på vad jag haft på datan för att sedan formentera om hela datan till fabrikatsformat..alltså som man får den när den e ny köpt för er som inte förstår :P
så nu e de gjort och jag e så stolt för dnu funkar den bättre än aldrig förr :D
stolt som tuppen :p men tyvärr så har jag inte hunnit kolla in något bra youtube inlägg som jag brukar lägga in :p men de kommer någon annandag..imorgon e de elitflickläger o fest :D längtar :p tagga som fan :p

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: