RockaBilly hell yeah

Lördes var det bara att stiga upp när klockan ringde vid åtta tiden :O Så jävla trött var man att det inte är klokt.MEn de var bara att gå upp ta på sig träningskläderna och få något i magen så man orkade med hela dagen.De är nämligen så att jag var tränare för flickläger i pingis :D E man grym lr ...20 spelare från blekinge,skåne,halland och småland. mellan 10-14 år det var sjukt roligt och givande som tränare.Man känner verkligen att de är de man vill hålla på med :D
Tränade i fem timmar plus lite lunch och små pauser.
Så vid fem var jag hemma i huset och sprang in i duschen direkt.För på kvällen var de dax för de med stort F.........fest..... HIHI. Sen ner och leta upp lite kläder men vad fan ska man ha på sig lixom.Jag på en rockabilly fest.alla som känner mig vet att det absolut inte är min stil. MEn blev man tvingad så blir man :D Så det var bara att riva ut hela garderoben för att leta upp rätt kläder. Till slut blev de ett par jeanstights och en svart tunika och gulldiga detaljer när de gäller smycken :p och såklart min adidas jacka med guld på den med :P blev lyckat resultat med kan inte bli annat när kajsa hjälpte mig :P
När de gällde sminket blev de en liten mörkare variant denna dag.brunt svart åt de hållet :P
Håret var plattat samtidigt som de var lite ruffsigt där bak med ett flätat band i håret(svart o guldigt) tycker jag lyckades hyfsat bra faktiskt .De var ingen som sa att det var fult om man säger så :P Så de måste juh ha varit ganska bra :p
Väl där så ringde jag sandra som tvingade med mig så att hon kunde möta upp mig.OCh det gjorde hon med sin mamma som väntade på sitt sällskap.Stod där och snackade lite tills mammans vänner kom då drog vi ner till min babybror citte och deras förfest.Mötte ankan fidde mimmi och lite annat folk där :P De var väldigt mys.
Sen drog vi vidare till solbacken o party.
När man kom dit var det jäkligt mkt folk som jag käände :O WTF men de var roligt att jag kände folk juh så jag inte var så mobbad :P Hela kvällen var sjukt bra fast fick en öl av roger som var så äcklig att jag höll på att spy upp den..de var en mörk öl..Var stor äckelvarning på den de bara knöt sig i magen.Annars var kvällen sjukt rolig med alla mina asgarv för att vissa männsikor så roliga ut i deras rockabilly utklädnader lr deras dans:/ inte min dans om man säger så.
Förresten tack alla mina vänner för alla mysiga kramar jag fick den kvällen.Tack ted,jörgen ,fidde,ad,emma,ankan,sandra citte.ja tack alla för att ni gjorde kvällen sp sjukt bra :D
men tack mest till sandra som tvingad emig.och tack fidde som satt med mig mot slutet mys mys _D

Dagen efter var inte lika rolig bakfull och sjuk kan inte bli värre men de var de verkligen värt :D
De måste göras om senare alltså.
Ne nu ska jag kura ihop mig vid täcket och bli lite varm innan det är fotboll på tv:D

ni vet att ni älskar mig
marielle




Kommentarer
Postat av: Zandra

Det var sjukt kul ju :D Måste göra om något liknande någon gång:P I sommar då jävlar :D <3

2009-11-06 @ 01:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: