hej allihopa :D

nu när ni läser detta är de antagligen de sista som jag skriver innan vi reser.
de är färdigpackat  i stort sett.ska bara ner med ipoden och en rakhyvel men måste raka benen innan dess med så de får bli senare idag :p
Som sagt om et dygn och 30 minuter så är vi påväg till göteborg och flygplatsen.
sen åker vi från flygplatsen halv fem lr något i den stilen....
de är väldigt segt kan jag säga er.
me nbättre än inget .
igår var de 28 grader i turkiet inte sjukt varmt men bättre än allt regn som vi har haft den senaste tiden:P
i väskan ligger tre par skor.tre par shorts,en kjol,två tröjor.tre linne,två tjockare tröjor.ett par tights och ett par mjukisbyxor,sen massa medicin allergin vet ej hur den blir där nere :S
sen massa hygiensaker,trosor.bh ,2 bikinis.handduk ja allt möjligt är med som pappa säger.
de ser ut som om du ska vara borta i flera månader :P
mohahahahahaha

jaja nu ska jag snart tittA PÅ hem till gården i like it.pappas fel :P

aja nu hör ni inte av mig på en vecka kanske får se om jag bloggar ifrån turkiet man vet jhu aldrig :P

annars får ni ha en bra vecka o jag kommer hem nateen till den 24 :P

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: