you are the missing pice i need

har ni någongång kännt att du skulle kunna göra allt för en person
de är den finaste person som du känner.
jag känner så..när jag pratar med personen så får jag fjärilar i magen,
jag blir alltid lika glad av att prata med den.
vi har varit kompisar i 4 år snart så jag vet inte vad jag ska göra.
för jag känner att de är känslor som inte är vänskpaligt lagda om ni förstår.
Personen är den mysigaste,finaste ja allt ni kna komma på
värsta drömprinsen om ni frågar mig
Finns där för mig hela tiden.
när jag behöver någon att prata med lr vad som lixom
de går inte att förklara hur jag känner för min hjärna är uppdelad i två olika läger just nu.
Jag vet inte vad jag ska gå efter de två olika delarna i hjärnana som tänker olika saker lr ska jag gå efter de tredje lägret.HJÄRTAT.....
jag vet inte vad jag ska göra jag får panik.
när jag sitter o tittar på alla söta kärlekshistorier så känner jag att jag aldrig kommer få uppleva de men samtidigt så känner jag att jag vill uppleva de med honom.
i veckan drömde jag att han var här och när han skulle dra igen så kramades vi, han skulle resa o jag sa att han fick inte glömma mig......då sa han jag kommer aldrig glömma min flickvän som jag fick nu o blinkade med ögat :p de var som om en dröm gick i uppfyllelse:D
när jag vaknade var jag hur glad som helst.
hela dagen svävade jag på rosa moln inget kunde förstöra min dag då :D

ni vet att ni älskar mig
marielle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: