gud som haver barnen kär...

ska väl börja med att berätta om vad som hände i söndes men de tar inte lång tid.
tittade på bio o lite sånt gott annars inget mer än att köra med pappa i den feta dimman...

idag var det den stora dagen.
började med att man inte sovit något inatt typ...
låg tom och bad gud som haver barnen kär...(vad har hänt med mig)
och sa om jag klarar de så ska jagg köpa min efterlängtade ipod :D
så vaknade vid halv sju...var nervös men inte som sist de var en bra nervösitet idag :D
sen körde jag och lite så...
gick och åt på roffes :D
sen till körskolan tjugo i ett och jag hade uppkörning kl halv två....
lyssnade på musik o läste i en bok för att ta bort nervösiteten :P
o de funkade nog för jag klarade körningen_D

så nu e de bara teorin kvar ...btw ipoden e beställd kommer om 1-5 arbetsdagar:D
JAG LÄNGTAR

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: