fuck face

igår var ingen bra dag alls.
började med körskolan på morgonen när jag hade sjukt ont i ögonen
men körde mitt först så jag kom hem i tid sen
kom hem vid elva lr något sånt gjorde mig en nudelsoppa och tittade på hem till gården
sen var jag på mitt rum och hade de segt...var inte alls bra igår.
hade huvudvärk så in i helvete.
lr inte huvudvärk utan de sprängde från tinning till tinning sjukt jobbigt alltså.
 sen drog michis o anton upp mig för att äta på tajes :D
gotti gotti:P
sen drog vi o skulle spela innebandy de var då helvetet brakade loss.
jag har aldrig varit så arg i hela mitt liv tror jag och då är de inte bra ska jag säga.
började med att vi bjöd dit andre och jonas
de var juh inget med det.
men att sen andre drog dit en fjortis gjorde de inte bättre
har alltid tyckt om henne innan men nu var de droppen.
hon e så sjukt lik sin pappa att de inte är sant..tror att hon är nått.
förstörde hela vår kväll.
började med att de gnällde på musiken o sånt skit.
de kunde ha dragit när de ville lixom,.
för vi var tre st som lyssnade på det.
sen helt plötsligt så sprang de och bytade musiken....
IDIOTER!
jag o michis drog iallafall......
o tittade på lets dance.
men jag mådde inte bra så gick ner och sov..
redan halv nio på kvällen....
då mår jag inte bra akn jag säga er....
haha a

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: