king of the pop

när jag vaknad ei morse så hade någon skickat tillm ig på msn att man skulle sätta (8) på namnet på sin msn för att hedra michael jackssons bortgång wtf tänkte jag bara någon som skojar med mig.
så jag gick in och kollade på tidningarna på internet och det var sant :O
the king of the pop is dead.
men när sånt händer får man inte glömma att varje minut dödas någon,lr våldtas någon kvinna.någon misshandlar sin sambo och någon mister sin mamma,pappa,syster,anhörig med mera.
sä tänk på dwet.


iallafall så är jag dundersjuk kan ma´n nog säga.
jag har onte i halsen o kan typ inte prata inte skoj alls är  de :/
men jobba rmåste man ändå men man känne rinte att de är lika roligt när
man e sjuk och de blir så kallt i vattnet.....

sen hem och äta o titta på film med mamma o pappa o syrran.
och nu e jag här...saknar min sötnos isa så sjukt mkt bara <33
puss på honom

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: