if god was here

vissa dagar känner jag mig bara så sjukt ensam
jag önskar att killen var här så man bara kunde mysa
vrf nhittar man alltid någon som bor så långt borta
jag hatar saknaden av allt
har inga vänner att umgås med längre....
var har ni tagit vägen igentligen
iallafal lså saknar jag isa sjukt mkt så ni vet om de :P
jag har inte skrivit på länge för nu är de "sommar" lr de kallas sommar
och för en som arbetslös i vanliga fall räknas det som sommarjobb :D
så det är vad jag håller på med varje dag.
man får tänka MONEY MONEY
så jag kan åka å hälsa på min bby :D
längtar...
men vill ha någon med mig...
men det är ingen som har lust :O

buhu

men jag får fortsätta leva mitt ensamma liv
btw hstd imorrn o shopping

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: