tjollahopp

hej allihopa nu har jag blivit sjukt dålig på at tskriva igen :( och jag är ledsen för de ....
har bara inte haft orken för jag har varit lite depp sen jag missade på provet.
men så är livet det är bara att kämpa o plugga vidare så går de säkert.
nu är det måndag som man hoppas på nu.
har iallafall jobbar väldigt mkt nu så jag hoppas jag får en fet lön den 27.
har bara 700 i räkningar så hoppas jag kan ha allt de andra till roliga saker.
funderar på att köpa en canvas tavla har 25 % rabbar på de :P
igr åkte blopndinbrella ut :( snyft snyft fuck fuck så nu ska ja inmte kolla mer :P
haha förresten sås tår jag o jobbar nu så nu ka jga inte skriva mer...
skriver mer ikväll när jag har fått nog av mammas gäster :P

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: