fuck this life

jag ville bara säga gaaaah hatar detta....

nu har jag inte skrivit på någon dag ignen jag måste börja skärpa mig annars tappar jag de få läsare som jag har om jag ens har några :S
de varkar inte som de finns några som använder sin blogg dagligen men vad vet jag?
iallafall så fick jag reda på något som inte alls var kul idag.så om ni vet något roligt jobb som är ledigt så ge det till mig är ni snälla.
btw någon som vil lses i helgen ?
just nu ligger jag o tittar på film.stormbreaker skit bra är den hot hot hot kille----
sen blir de la o sova och sen kanske passa hildur imorrn .så kommer säkert bilder på bdb :P
btw ses i helgen ?

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: