fuck the life and all the fuckers in it

jag är så jävla trött på allt just nu.
vill bara gräva ner mig under jorden och bara ligga kvar där.
jag är totalt utmattad samtidigt som jag vet att jag måste jobba för att få pengar
igår var ingen rolig dag när jag visste att de var måndag när jag vaknade igen.
men inna ndess så vaknade jag vid 3 o trodde kl var halv sju då jag skulle upp så låg o bara väntade p åatt klockan skulle rina i ca en halvtimme...så då försvann den braiga sömnen.
idag skulle man köra p åkörskolan.gick inte bra alls.
sen så var det hem o fika med dessan i laholm för att sedan dra till körskolan för uppkörning som kan ta mig i röven lr något.vrf började jag med detta körkortet. blir bara av med massa pengar som jag kunde ha roligt för..fuck säger jag bara.
innan uppkörningen kände jag många ggr att tårarna bara rann på mig vet ej om det var för att jag var nervös lr vad det var för.
de hände ett antal ggr.sen ringde mamma in ett röstmeddelande på min telefon och du
å kunde jag inte hålla mig längre.
jag saknar henne något sjukt. jag vill bara ha henne här hemma.så jag har någon som kan vara hos mig.
gråter bara jag tänker på henne nu men jag vet att hon har det bra så jag behöver ine gråta men jag saknar henne så sjukt mkt att jag inte vet vad jag ska göra.

ne nu ska jag sluta lipa här o titta på bevily hills sen a secret of american teenager och prison break utan mamma ;(

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer
Postat av: frida

har du haft uppkörning?

2009-01-29 @ 05:28:18
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: