breaking free

jahop nu har man gått en dag som inte tonåring nu ska man vara vuxen igen.
hur ska jag klara av alla förväntningar som alla har på mig nu ? hur ska jag klara av att juag måste bara ha bra beslut efter detta.jag är rädd...rädd för att bli vuxen och ta fel beslut. jag vill vara tre år igen så kan man lägga sig i mammas famn ifall man tar fel beslut. men man kommer lära sig att ta fel beslut för man måste välja fel beslut för att veta vilka som är rätt nästa gång.jag kommer klara detta...nästa jag ska göra är att hitta ett jobb så jag kan flytta hemifrån :D längtar;D
för snart känner jag hur rynkorna börja växa här på mitt tonårs rum och det är inte kul alls men finns inget att göra om man ej har råd :P

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: