the christmas is over


nu har den hemska juhelgen lr vad man ska kalla den över..
de har både varit glädje och ledsamt.
Jag fick reda på en sak och jag blev riktigt sårad.
men jag ångrar allt som jag sa bara för att ja var sårad.
så om ni läser de så är jag hemskt ledsen.

annars när de gäller helgen så var jag hos farmor o firade med kusinerna:
där fick jag :
presentkort gina tricot
sex and the city box
björn gustavsson filmen
presentkort fotvård
staflie så jag kan måla på allvar nu o slippa sitta på bord
masage böcker
handduk

där var man till tolv och tittade sedan på film till klockan helv tre lr något
sen sova och ny dag där man ska fira med mormor morfar o torgny

där fick jag :
sax and the city film
nattduksbord
glas till min söta samling

de var min julhelg :P

hoppas ni har de bra allihopa

ni vet att ni älskar mig
marielle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: